En bra dag


GOD MORGON!!




Jag känner att detta kommer bli en bra dag trots på tok för lite sömn inatt. Kom inte isäng förrän halv ett typ (!) och det är för sent med tanke på min morgonpigge son :) Men idag hann klockan bli 06,45 innan hans blå slogs upp och jag tackar för varje minut efter kl 6, haha!


Vi ska snart promenera bort till Maxi o handla frukost som vi sen tar med oss till bästa Anders&Carro! Efter de ska vi upp på Familia för lite skoshopping till moi. De känns som år och dar sen jag köpte ett par nya skor och speciellt då festskor som jag nu är i stort behov av :)

I eftermiddag ska jag få träna för första gången på månader känns de som! Me guuuud va skönt de ska bli, är riiiiktigt taggad! :D


Hoppas att ni får en fin dag i solen allesammans!

Fan, de känns gött att må bra!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0