Top Model 16?




Tänkte genast på Top Model när jag såg hur denna bilden blev, haha :-)


Det blev inte så mycket shopping för min del idag (inte Carro och Anders heller) men jag fyndade en "bilbansmatta" till Neo på Rusta för 74:-. Har velat köpa en länge så jag tvekade inte att slå till när jag hittade en såååå billigt! Tack Rusta!

Ikväll ska Anders och Carro äta här så vi blir fullt hus, mamma o pappa e ju också här ;-)
De e härligt att slippa äta ensam!

Nu kör vi till Maxi, måste handla hem lite basic grejer, mjölk, creme fraishe mm.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken goding :) Tack söta Ida för skalet.. lillasyster blev såå glad :) Kram på dig!

2011-01-10 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0