Töa snö, TÖA!




Nuså hoppas jag att snön håller sig borta! Nu ser man äntligen asfalten igen, eller singeln på min uppfart.

Jag fick köpt vit bets på Bauhaus och lite tillbehör så nu är det bara till att sätta igång. Inte idag dock för nu ska vi strax äta lunch (Neo vaknade nyss efter nästan en timmes sömn i vagnen) och strax efter kl 14 kommer Linda hit och när mamma kommer hem ska vi iväg och träna. Äntligen träning igen, det va ett tag sedan nu.


Efter ett samtal med överförmyndaren är jag både glad, förvirrad och rädd...:-/



Kommentarer
Postat av: isa

Vilken powerkvinna du är som fixar allt dethär! Du fixar med ditt hus, tar hand om din otroligt söta son och till råga på allt verkar du bry dig mycket om alla i din närhet. Wow! You Go girl! Ser verkligen upp till dig som person när jag läser din blogg kram från ett bloggfan

2011-01-17 @ 21:23:36
Postat av: Ida svarar

Tack fina Isa för de orden! De ger mig ännu mer styrka!

2011-01-18 @ 09:01:23
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0