Till läkaren


Go morron...

Neo spydde igårkväll igen och idag ska vi till läkaren. Jag känner på mig att det inte är nån vinterkräksjuka utan nått helt annat men vad är frågan...Man blir ju lite orolig för han har ju spytt o sen vatt bra nån dag och sen spytt igen...Mönstret är liksom konstigt, det liknar inte alls vinterkräksjuka och isf borde ju jag och mamma o pappa blivit smittade också...? På sköterskan lät det som om de inte va nått utan att jag skulle ge honom avslagen coca cola för att magen ska återhämta sig men vad ska jag göra när han vill äta hela vällingflaskan nu på morgonen, neka honom de? Nej, det gör jag inte...Han ville tom ha yoghurt nu när jag åt frukost och blev vansinnig när jag tog bort tallriken...

Får se vad läkaren säger, han är ganska bra han vi har som tur är :-)



Min frukost idag: äpple, yoghurt och kanel (tog på kanelen efter fotot)
Nu hoppas jag att min motivation att gå ner resterande 2 kg från graviditeten håller i sig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0