Taklampa




Pappa satte upp taklampan i vardagsrummet igår. Blev super! Nu är det bara resten kvar...
Dvd hylla, tavlor, andra hyllor, väggtext, gardinstänger och gardiner...mm.


Jag har noll inspiration att skriva blogg idag...Läkarbesöket gick väl bra, virus tydligen...går väl över. Hoppas snart...
Läste en blogg precis om en tvillingmamma vars man dog för 2 år sedan, 34 år gammal. Han bara somnade in..
Jag gråter för jag vet hur hon känner eller har känt! Nu ska jag gosa in mig i en filt och bara slöa, har noll energi, noll livslust, noll glädje i mig...Saknar mig finaste ofantligt mycket!



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Ida! Jag vill bara skänka dig en värmande tanke. Jag vet inte hur det känns att förlora sin man/kille ("Gud förbjude!") Men jag har förlorat mååååånga i min närhet som stod/står mig väldigt nära. Men jag vet att dom finns med mig och jag är övertygad om att Jocke är med dig också. Det känns jävligt nu men ur detta går du mycket starkare, det betyder för den sakens skull inte att du glömmer Jocke, det kommer du aldrig göra och det ska du inte heller. Det ni två hade kan ingen annan ge dig... Jag hoppas iallafall att du förstår vad jag menar med denna kommentar, en värmande tanke i allt det jobbiga <3

Lina

2011-01-25 @ 17:46:58
URL: http://luffselina.blogg.se/
Postat av: Kaatzi

Den tvillingmamman, Lotta är en vän till mig. Vi bodde grannar då... det var fruktansvärt.

2011-01-25 @ 17:55:30
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Klumpen

Ahh Ida, stackars dig. Det finns ju verkligen ingenting man kan göra för att du ska må bättre. Men jag skänker dig några extra tankar nu när du är nere.

Du måste också ha dina svackor, du är inte mer än människa.

Ta hand om dig och dina kära.

2011-01-25 @ 17:55:51
Postat av: Ida

Var har du köpt lampan? Skitsnygg! Hela rummet är fantastiskt snyggt. Undrar även vart du köpt den randiga kudden i soffan?

2011-01-25 @ 21:28:02
Postat av: Ida svarar

Lampan är köpt på Ikea ;) Kudden va ett fynd på ÖoB! De har ofta utsörsäljning eller bra priser på kuddar där, jag har köpt alla i min soffa där, den dyraste kostade 49:-, hihi :)



Tack alla för de fina kommentarerna <3

2011-01-26 @ 10:00:29
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Sandra

Så fint du har det :) kram

2011-01-27 @ 18:33:50
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0