Ösregn


God morgon!

Neo somnade i sängen igår efter lite protester men vaknade runt 22 tiden och ville inte somna om :-( Han fick komma upp och sen gå och lägga sig tillsammans med mig kl 23 och det tog en stund för honom att somna men tills slut så, jag vaknade strax innan kl 2 och fattade inte om vi hade somnat eller vad ;-)

Morgon va de kl 07:19. Aningen tidigt efter en sen kväll och jag är inte pigg...Jag längtar tills Neo börjar sova som han brukar för jag behöver också verkligen SOVA! Sömn är ingen lyx för en förälder och speciellt inte en ensamstående.


Just nu regnar det ute vilket är trist, jag och Carro snackade om en långpromenad men den skippas om det regnar som det gör nu. Hoppas att det slutar så vi kan komma ut, behöver det verkligen...
Men regnet får gärna skölja bort snön! In med VÅREN!


Jag har inget tålamod längre, hur får jag tillbaka de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0