Ny vecka


God morgon!

Jag hoppas att denna nya veckan blir bättre än den som gick men det verkar gå åt rätt håll med Neo trots att han spydde två gånger igårkväll. Det va mest slem som ville upp tror jag och han mådde prima efteråt, så bra att han inte ville sova! Satt bara i soffan och spexade sig ;-) Så det blev lite sisådär med sömnen inatt, vi la oss vid strax innan halv elva men jag tror inte Neo (vi) somnade förrän vid tolvtiden. Jag vaknade kl två och trodde Neo precis somnat men så kan det inte vara...de va nog bara jag som var yrvaken :-)

Usch, jag kan verkligen inte ligga på den madrassen inne i Neos rum mer...Jag får så ont i ryggen! Det är bara en 10 cm skumgummimadrass så inte konstigt att jag blir stel! Plus att jag har Neo bredvid mig på 90 cm...inte det optimala! Men tror att vi ska få tillbaka sovrummet igen och mamma o pappa kommer sova där uppe :-)


Neo är lite halvgnällig nu så jag tror att vi ska äta och fixa till oss och sen ge oss ut och handla lite. Vi tar nog en prommis bort till Bauhaus där jag ska köpa färg, ska måla om en (eller två) byråer från furu till vita.


Hoppas er vecka börjat bra!


Kommentarer
Postat av: Eva

Bor dina föräldrar hos dig?

2011-01-17 @ 13:15:12
Postat av: Ida svarar

Ja tillfälligt när de renoverar köket :)

2011-01-17 @ 14:22:01
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Eva

Jaha, tur att ni bor så stort då=)

2011-01-17 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0