Mördaranka?!


Jag och Neo kom hem från besök på Ikea och FlowerTeam för drygt en timmesedan. Då somnade lillkillen, han ville verkligen INTE sova på shoppingrunda ;-) Lite skönt att han inte gjorde de för då hinner jag med att fixa lite här hemma och sedan vila lite jag med! Jag är så trött idag, vet inte varför, natten va helt okej...

Shoppingen resulterade i lite ljus och matset till Neo på Ikea och blommor och krukor på FlowerTeam. Jag är verkligen ingen blommmänniska men några måste man ju ha. Jag har TRE i hela miitt stora hus, haha! Det är typ vad jag klarar av :-P




Fin bad(mördar)anka va?! Haha, jag hittade denna på Lagerhaus igår och va bara tvungen att köpa den, den är ju bara så cool ;-) Neo gillade den också så den ska det premiärbadas med ikväll!


Nu ska jag ta tag i en horribel räkning (luftvärmepumpen) och sen ska jag vila lite på soffan :-) Hoppas prinsen sover en stund till <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0