Middagen löste sig!


Efter stadsbesöket så åkte jag, Neo och syrran till Åsa, min bästis ;-). Där fick vi maaat! Vilken tur för mig som hade idé torka! TACK :-)

Neo håller på att somna nu, han har problem med de ikväll igen. Igårkväll gick de jättebra och han sa inte ett ljud på HELA natten :-) Ikväll, not so much...



Här har vi grabben som tyckte att de va ganska kul när det borrades imorse när luftvärmepumpen installerades. Han satt med sin kåpor i soffan och tittade förundrat på killen som höll på. Denna minen har egentligen ingenting med verkligheten att göra (hur han kände för de alltså) men de brukar inte många bilder ha, haha! ;-)

Nu kollar vi på Bygglov och jag ska fixa mig en "navelshot", inflammationen är fortfarande kvar...:-(


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ida!

Jag tänkte på en grej när jag läste ett inlägg innan där det stod att Neo inte kunde gå ännu?

Är han inte sen med att lära sig gå, Själv lärde jag mig gå när jag var nästan 10 månader Neo är ju snart 14. När börjar Barn i regel lära sig att gå? Det är inget illa menat om du skulle få den uppfattningen, bara ren nyfikenhet :)

Stoooora kramar till dig och Neo =)

Kramar Emma

2011-01-04 @ 21:10:58
URL: http://emmaskaniner.devote.se
Postat av: Ida

Hej Emma!



Jo det stämmer att Neo är lite sen med att gå. De flesta går kring 1 år men det är så olika. Jag känner både barn som gått när de är 8 månader och 15½ månad :) Jag är bara tacksam att Neo är sen med de eftersom det innebär SÅ mycket jobb när de kan springa omkring ;)



Kram

2011-01-05 @ 10:46:15
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0