Men vad är detta?


Good morning!


Tröttheten gick verkligen inte över efter en natts sömn! Vad är detta? :-( Jag orkar (och kan inte) vara såhär trött! Ont i huvudet får jag också ju...Uhh, hade gärna sovit vidare denna morgon!

Idag har vi ett besök på Eneborg hos Karro, Simon och Zära (vovven) inbokat vid lunch. Jag undrar om Neo kan hålla sig vaken ända till kl 12 för han verkar trött han också...men sova? Nä, varför de? :-)



Idag är det ett jädrans väder utanför fönstret! Får se hur det artar sig för kan tänka mig att vägarna inte är så fina och om så är fallet vill jag inte ligga och köra till stan, speciellt inte eftersom jag har en väldigt dyrbar last! Både jag och lilleman...Jag är verkligen rädd ibland att det ska hända mig nått, Neo ska verkligen INTE få bli föräldralös! Och jag är rädd att det ska hända Neo något, jag skulle DÖ om han gjorde de...Man kan dock inte vara rädd hela tiden men det finns i bakhuvudet hela tiden, kanske mer på mig än en "vanlig" person, som inte känt en förlust som jag har...


Nu blir det mer mys i soffan, orka ta tag i nått liksom...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0