Jul ut, fransk in




Såja! Då va julen undanstädad på naglarna också :-)
Tack Carina än en gång för underbart fina naglar!


Neo sover och jag hoppas att han kan sova en bra stund. Dock måste jag ev väcka honom då vi ska vara vara hos doktorn kl 16.15. Absolut senast 15.55 får ha sova till. Typiskt om han vill sova länge nu i eftermiddag att jag måste väcka honom :-( Han har ju sovit så dåligt både på dagen och natten sista tiden och inte bara pga halsont...


Nähepp, diskmaskinen plockar inte ur sig själv...! Hur gott hade inte de varit? Det önskar jag att det finns i framtiden!



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag får väl oxå leta rätt på ne barnvakt då så man kan bli lite fin.. dina naglar blev ju toppen! Vilken lyyyx med nygjorde naglar :)

2011-01-12 @ 15:23:13
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: susanne

Jättefina naglar!

du är så fräsch och fin och jag gillar din blogg!

du uppdatterar och är aktiv! Nice med!

Hoppas Neo blir bra och att han börjar sova igen

ha det gott

kram Susanne

2011-01-12 @ 19:04:25
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka fina nagler!! Var gör du dom?

2011-01-12 @ 23:23:10
Postat av: Nyfiken

Jättefint! Vad tar hon för det du har gjort på bilden?

2011-01-13 @ 08:14:46
Postat av: Ida svarar

Jag gör naglarna på Beauty Team på Stattena i Helsingborg. Carina heter hon som gör dom :)



Det kostar olika beroende på om du ska ha ett nytt set eller om du kommer och gör om dom. Jag gör ju om mina och då kostar det 400:- och 5:- per extra dekoration :) Nytt set med fransk kostar 595:- tror jag...Hon är bäst i stan, därav priserna ;)

2011-01-13 @ 14:21:39
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0