Jag idag



(Som ni er är hallen, resten av huset också btw, helt kaos, haha)

Kofta, H&M
Mysbyxor i velour, BikBok

Jag har precis plockat ihop Neos leksaker i vardagsrummet men nu är han vid korgen där allt ligger och drar ut grejorna igen! Suck, jag som ska dammsuga, då kan det inte ligga en massa saker och drälla!

Neo är trött trött trött men vill såklart inte sova så han får vara vaken sålänge han är nöjd...men det är han iofs inte så länge. Bara jag får gjort en del sysslor så är jag nöjd, jag hatar att leva i kaos! Men ibland blir det ju så...tyvärr! Och Neo kommer ju såklart först...:-)


Ont i ryggen har jag också, ska slänga iväg ett mess till massör Therese nu :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0