Insnöad


ÄNTLIGEN har det slutat snöa! Trodde det skulle hålla på hela dagen.
Det blir tyvärr inget stan idag och KarroSimonZäta...:-( Karro höll med om att jag skulle stanna hemma och inte ut och köra! Ev att vi kör dit en sväng på lördag istället, om vädret tillåter ;-)

Så dagen är helt plötsligt oplanerad. Ska jag nån stans måste jag skotta ut oss ju, satan med snö! Jag har dock en del måsten att ta tag i så det e väl lika bra de...Men funderar på att sova en stund när Neo ska de, är ju fortfarande SÅ trött! Åhhh, vill vara pigg NU! Och imorron blir det ingen sovmorron, då ringer klockan strax efter halv sex, det är jobb kl sju...!


Igår fick Neo förresten allergiutslag igen MEN han hade inte ätit ägg för vi åt samma som vi ofta äter, falukorv och makaroner...Åh, vad är han nu allergisk emot...? :-(



Stackars mammas lille pojk men ändå lika glad


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ketchup?? Tomater e många barn allergiska mot. Tråkigt med alla allergier. Elias tåler inte mjölk.. :/

2011-01-06 @ 13:08:54
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0