"Hej! Här kommer din faktura!"


Ja men va glad jag blir att min faktura kommer nu, jippi! NOT!
Denna månaden är för mig och så många andra en tajt månad när det kommer till ekonomin. Tur att jag är en av dom som sparar undan till just sånna här monstermånader, tack mamma och morfar för att ärvt ert ekonomiska sinnelag! :-)




Idag ska jag äntligen få en kortare stav i naveln! Denna är så lång att den ligger helt på sniskan och det gör ju att jag lätt kan fastna i saker och det är lika med inte bra eftersom jag haft en inflamation. Nu hoppas jag på att den läker som den ska! Helst helt läkt till april av en speciell anledning :-)

Neo har sovit ganska dålig inatt så han sover redan middag. Jag gissar på att det blir en kortare sovstund för honom senare idag också...Han är dock bra igen (peppar peppar) och har inte spytt på 24 timmar, skönt! Det är hemskt när de små är sjuka...:-(


Vad har nu planerat till helgen då? Tell me, i want to know! :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför spyr han hela tiden? :( Kräksjukan?

2011-01-22 @ 12:10:56
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Vet inte men hade nog märkt om de va kräksjukan...:(

2011-01-22 @ 17:25:14
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0