Hamburgare


God eftermiddag!

Idag har jag jobbat och det gick BRA! Fick även gå tidigare, vilken LYX, haha! :-)
Jag ska hämta Neo snart, om de är hemma vill säga :-)

Jag skulle egentligen köpa en dörr och en dvd hylla direkt efter jobb men jag ska ta det i veckan istället. Pappa kommer med en spis och en kyl imorron som jag ska få av dom (nu när de slänger ut hela sitt kök) så jag kände att jag inte vill ha hur mycket grejer som helst ståendes här. Plus att det inte är bråttom med dörren och dvd hyllan direkt :-)



Ikväll lagar vi hemmagjorde hamburgare på Icas färska burgare. Köper inte frysta hamburgare eftersom de är som gummi, tycker jag iaf! Det ska bli smaskens!

Åh ikväll börjar Let's dance! Det missar vi INTE :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0