Fredag och vi har ensammys


Hej fredag!

Vi har nyss kommit hem från Neos farmor där jag hämtat honom efter jobb. Känns skönt att jag va frisk att jobba idag, även om magen kändes konstigt efter frukost...jag skulle nog inte ha ätit grova bullar för det märktes att magen inte va redo för de än. Så ikväll blir det "klämmemackor" på ljust bröd för mig och stekt falukorv till lillkillen :-)

Imorron blir det utgång med finaste Linda plus att vi ska möta upp en massa goa kollegor på stan. Det va verkligen jättelängesen jag va ute på stan, tycker inte det är så jättekul egentligen men nu när kollegorna ska ut så vill jag klart hänga på! De är de bästa kollegorna som finns ju :-) Vi kommer ha KUL!


Hoppas ni har en fin fredag! :-)


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Då kanske vi ses ute :)

2011-01-28 @ 22:12:34
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0