Fötterna är huvudsaken


Min älskling är lämnad hos farmor och farfar sedan lite drygt 2 timmar tillbaka och jag har hunnit med att duscha, laga mat och framför allt: ta ett fotbad! Det är inte bara händerna som blir torra och får stryk av kylan utan även fossingarna och det har LÄNGE varit dax för mig att bada, fila, måla och smörja mina! Nu känns det som om det är någon annans fötter jag går med, haha! De är så underbart mjuka och lena och efter en "inpackning" under natten kommer de vara som nya!




Nu till något annat. Neo va faktiskt lite kinkig under badet idag...Jag tror att det va för att jag inte badade med honom, mammegris som han är ;-) Han ville inte lämna farmors famn i vattnet för att tex dyka. Vi fick plocka fram en boll från förrådet för att han skulle bli glad vilket funkade! Han älskar ju bollar!



Mamma älskar dig så finaste Neo!


Nu tittar jag vidare på Masterchef i väntan på CSI Miami :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0