Förlåt!


Hej på er!

Sorry för kass uppdatering idag men jag har varit borta hela dagen och inte tagir mig tid att skriva :-)

Dagen började med att jag lämnade Neo hos farmor och farfar, jag skulle till Tess på massage kl 10 och gissa om de va skönt! Nu har det ju blivit sisådär med sömnen och sovplatser så mina knutor i ryggen sa ifrån!

Efter Tess körde jag till Karro och Simon och jag och Karro bytte julklappar (vi ses för sällan?!) och därefter blev det brunch på The Tivoli och mums va gott det var! Pannkakor, våfflor, smörgåsar, lax, ägg, kyckling, potatisgratäng mm...mätta och runda blev vi! :-)

På eftermiddagen blev det ett besök hos Linda för lite planering och fika såklart ;-) När vi va "klara" va det dax att hämta hem lillkillen och köra hem där mamma hade gjort middag till oss, man tackar! :-)


Mer om denna dagen orkar jag inte skriva nu. Måste in och trösta en skrikande son...:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0