Får inte sova i min egen säng


Men det gör inte så mycket. Min extrasäng är hur skön som helst och det blir bäst för alla att mamma o pappa sover i mitt sovrum och min säng :-)

Neo har haft många skrikattacker ikväll, en för inte alls längesen. Men jag hoppas att han är "färdigskriken" nu eftersom jag snart ska krypa till sängs jag med, mamma o pappa gick precis och la sig.

Spisen och kylen är nu på plats! Perfekt att jag kunde få mammas och pappas gamla spis eftersom det är häll på den, jag hade hemska gamla plattor på min, snacka om att de tog tid att koka upp en gryta potatis :-P Skönt ur städsynpunkt med häll också.

Tack alla som kommenterat så fint, ni är GULD!



God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0