Dörr fixad men ändå inte


Jag och pappa körde upp till Bauhaus efter maten ikväll och jag fick köpt en slät vit dörr till Neos rum. Hem och satte dit den...och ja, som i gamla hus så passar inte allt helt ultimat. Vi får ta bort karmarna och sätta dit karmskruv...TACK för att jag har en händig pappa! Jag fattar liksom noll, haha ;-)

Neo har vaknat en del ikväll av både hostan och nattskräcken...Jag ställer in mig på en vaken natt även denna natten. Konstigt nog är jag inte speciellt trött nu, borde vara slagen efter natten som gick men icke och klockan har ändå passerat 22...
Blir väl att jag kryper ner snart ändå även om jag tror att jag kommer ha problem med att somna.


Imorron ska jag äntligen göra om naglarna igen! Bort med julnaglarna och in med fräscha franska!



När ska folk plocka ner julpyntet egentligen? Hur många som helst som har stakar och annat kvar uppe än. Nä, bort med julen så våren kan känna sig välkommen! Jag har såååån längtan efter vår och sommar nu så de e inte sant! :-)


Go' natt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig, nu är det dags med vår :) kram

2011-01-12 @ 19:27:18
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0