Babysim!


God morgon allesammans!



Här har det varit morgon sedan kl 7 och jag har fått gjort massor och nu sitter vi ombytta och klara i soffan. Neo ska snart äta en tidigt lunch för att sedan sova, babysimmet är kl 13.30 och då brukar han ju sova så nu får det bli att sova middag en timme tidigare. Hoppas att han vill sova men han verkar trött redan så de ska nog inte vara några problem :-) But who knows!

Mamma, pappa och Malin har lämnat för stunden. Malin är hos sin pojkvän och mamma o pappa hemma. Mamma ville bo hemma för att hon tyckte att hon bodde i en påse (hon hade sina saker med sig i en påse hit), låter lite skumt tycker jag men hon gör som hon vill! Vill hon bo i kaos så visst ;-) Bättre här kan jag ju tycka...


Naveln är på rätt väg och på lördag ska jag in igen och byta till en kortare stav, denna läkestaven är alldeles för lång för att den ska ligga rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0