Äntligen färdigstökat!


Såja! Då va julen äääntligen utstädad! Det tog sin lilla tid men nu är här fint med alla "vanliga" sakerna igen :-)

Nu är det dax att handla hem lite mat och annat innan jag ska hämta min guldklimp hos farmor och farfar! Jag har längtat så efter den lille killen, mammas stolthet! <3


Jag ville ju visa er (och ni ville se) mitt hus på video och det ska ni få! Men jag tänkte att jag gör de efter mamma och pappa bott här (de ska riva köket och ska bo här under tiden) och pappa ska hjälpa mig med en massa saker: hänga upp lampor, gardinstänger, hyllor, tavlor mm så tänkte att ni får se allt när det är "klart", de jag har planer på att göra klart dvs. Det blir kanske om 1 månad men den som väntar på nått gott vänner....:-)




Neo i torsdags. Han fattade inte riktigt hur han skulle suga för att få upp drickan, han satt bara och bet i de och flinade! :-)


Kommentarer
Postat av: Micke

Härlig unge!;)



Hoppas ditt 2011 blir riktigt bra o att hälsan, lyckan o framgångarna står dig fortsatt bi!;)



Må bäst!!

2011-01-02 @ 17:43:21
Postat av: Anonym

vad lik han är jocke =)

2011-01-02 @ 18:51:52
Postat av: Helena.

Då ska jag berätta hur du gör. ;D Eller försöka iallafall. Vet ej om man ska kryssa i någon inställning. Annars så börja med att testa att skicka ett mms till nummer 0730-121163. Testa det, så ser jag fram emot ett resultat. :)

2011-01-02 @ 19:33:06
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0