3 januari 2011


God morgon!

Det känns väldigt konstigt att skriva både "januari" och "2011" i rubriken. Jag kan verkligen inte fatta hur 2010 kunde gå SÅ fort...Skönt på ett sätt och jobbigt på ett annat. Det skitåret vill jag ska va över samtidigt som Neo ju blir större och det vill man stoppa ibland ;-) Min lille kille börjar blli STOR...:-(
1½ månad kvar tills inskolning på dagis ju...!! Och jag ska börja jobba igen på riktigt den 1 mars...
Det är ganska läsktigt för jag vet inte hur jag kommer klara jobb, barn och hus ensam. Kommer bli tufft, å andra sidan är livet tufft, ingen kommer undan levande...


Idag MÅSTE jag till banken och ÖB, tvättservetterna är snart slut!

Huhh, idag är jag trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0