22.30-08.00


God morgon!

Inget jobb idag, Neo är ju inte alls kry :-( Rubriken är Neos sovtid inatt...Han sov bara en halvtimme på hela dagen igår! Alltså, vaken mellan 8-22.30 med bara 30 minuters sovning...! Vägrade somna igårkväll, helt knas!

Stackaren hostar i sömnen och vaknar av att det gör ont när han gör de...:-( De e så jobbigt att han har ont, jag skulle med glädje ta ALLT själv men så känner nog alla föräldrar!

Vi va ju hos läkaren och de va inget med öronen eller så utan ett "bara" ett virus. Han rekomenderade alvedon mot febern bara.

Om det är tänder på gång vet jag inte, det återstår att se. Kan ju isf vara kindtänderna och då är det inte konstigt att han beter sig som han gör...Time will tell...


Så trist att inte jobba idag men så är det ju. Jag snackade med mamma lite om när Neo kommer bli sjuk i framtiden, speciellt nu när dagis börjar, och det är ju bara jag som kan gå från jobb...Jamena, jag vill inte behöva lämna jobb jämt och ständigt! Jag både vill, behöver, måste jobba! Hoppas på att Neo har ett dunderstarkt immunförsvar och att jag aldrig behöver vabba ;-) Man kan ju alltid drömma, eller hur? Haha.


Undrar vad dagen har att bjuda på då? Funderar på att ta en prommis med vagnen sen så vi båda två får lite frisk luft. Neo behöver komma ut en stund tror jag, även om det inte blir en lång runda pga all snö som kommit inatt. Kan det inte sluta snöa nu? Är väldigt trött på snön och ser mer än gärna att våren kommer NU! Jag har ju beställt en massa fina vårkläder från H&M som jag vill börja använda då fort de kommer i början av februari ;-)
Jag drömmer lite väl mycket idag va...?! HAHA


Nu ska jag ut och förtära lite frukost och sen ska jag försöka städa lite, huset är i stort behöv av en rengöring! Sen slår man ju halvt ihjäl sig när man snubblar över alla leksaker Neo har spridit ut ÖVERALLT!


Ida?!
(bild från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0