2011


Gott nytt år på er alla fina läsare!

Hoppas ni hade en fin nyårsafton :-) Jag hade de jättebra med framilj och vänner men idag är det inte lika bra. Vi drack FÖR mycket igår. Vet inte hur de gick till, vi som skulle ha en lugn och mysigt nyår, haha! Det blev verkligen INTE så!

Idag har jag bara legat i soffan HELA dagen, Neo fick åka hem till farmor i förmiddags. Hon orkade underhålla honom vilket inte jag gjorde. Han ska sova där inatt också så jag ska ha en mysig hemmakväll ensam. Jag ska lägga mig och bada nu, för första gången sen vi flyttade till huset ;-) Jag kan ju inte bada annars direkt, om Neo vaknar om kvällen är de ju snyggt om jag ligger där, särskillt nu när han har nattskräck...
Så jag får passa på ikväll och det ska bli skönt för min kropp är mörbultad ;-)


Hur firade ni in de nya året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0