04:16




God morgon!

Alltså detta har aldrig hänt, Neo vaknade inatt kl 04:16 och ville inte somna om. Kl 05:30 förstod jag att de va omöjligt trots att han va trött så vi gick upp och jag gjorde välling till honom. Jag va förstås trött som jag vet inte vad efter att ha varit uppe till typ kl 00:30 och tyckte ganska synd om mig själv. När han sov igår hos farmor och farfar somnade han typ 08:20 och vaknade 09:15! :-O Det har ALDRIG hänt när jag varit i närheten :-(

Men så kl 06:30 fick jag honom att somna igen och vi sov till strax efter kl 8 :-) Det va välbehövligt! Busiga unge, haha!


Nu är frullen nere och en maskin tvätt är igång (känns som jag tvättar hela tiden?) så nu ska jag börja plocka här hemma, det får bli en städdag idag :-)






Kommentarer
Postat av: Therese

Du är jättevacker!

2011-01-10 @ 14:45:28
URL: http://teessiie.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Kankse att det v<r tidigt men du är fin ändå... Pus

2011-01-10 @ 21:02:34
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0