03:15


Men vad är det som händer med min lille gosse? :-( Inatt vaknade han ca 03:15 och ville inte somna om än en gång...Han va inte ledsen eller så och verkade sååå trött men det är som om han inte vill blunda, är han rädd för något? Är det detta huset? Är det sovrummet? Jag ställer mig själv en massa frågor om varför det kan va såhär men får såklart inget bra svar. Det kan ju bara vara så att han är inne i en utvecklingsfas som så många gånger förr...Någon som har upplevt samma? Det finns de ju säkert.

Det som gör det hela extra jobbigt är ju att jag inte har någon att dela det hela med, Jocke :-( Asså, hur kunde de bli såhär? Jag vet ju svaret på den frågan men det tröstar inte speciellt mycket...Idioter som inte kunde göra sitt jobb ordentligt, TACK SÅ J*VLA MYCKET!

Undrar hur det ska gå när jag börjar jobba om Neo fortfarande har problem med nattskräck och att inte kunna sova...? Jag måste ju få sova för att orka med allt ensam...Vi får helt enkelt se hur det blir, jobba måste jag ju! Men än har vi 1½ månad att gå hemma tillsammans...


Idag kommer mamma och pappa och flyttar in hos mig. Det skulle blivit igår (trodde jag) men icke. Pappa och brossan kommer snart med kyl, fläkt och spis så jag ska röja undan lite saker i uterummet så de gamla sakerna får plats där :-)

Vad ska ni göra denna söndagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0