Vår saknade Jocke...


Jag kan inte fatta att det snart gått 11 månader sedan vi fick det hemska beskedet att du lämnat oss...Inte en dag går utan att jag tänker på dig!
Livet börjar bli lättare, det trodde jag ALDRIG! Vissa stunder är såklart fortfarande förjävliga men jämför jag med smärtan då allt va nytt är det betydligt bättre och det vill jag att du ska veta! Jag har på INGET sätt glömt dig för hur skulle jag kunna göra de, men dagarna är bättre och jag kan se en framtid igen, innan va allt bara svart!

Jag ser hur din mamma och pappa kämpar! Jag kan inte tänka mig hur de skulle kännas att förlora ett barn, förlora Neo! HEMSKA tanke...
Jag önskar att jag kunde göra mer för dom men jag ser iaf till att de får träffa vår fina son, deras barnbarn, så ofta de vill och kan. Din mamma skulle såklart ha honom hos sig HELA tiden men vem vill inte de? Jocke, han är så underbar och börjar bli mer och mer lik dig, inte utseendemässigt (hoppas de kommer senare) utan som person! Han älskar musik, bilar, bollar och fåglar! Musik, bollar och bilar har han fått från DIG! Jag är så stolt över honom! VI har skapat honom Jocke! <3
Genom honom lever du för mig! Jag är EVIGT tacksam att jag (vi) har honom som kan påminna oss om hur fiiin du va som männsika, för han kommer bli en liten miniJocke :D
Han spelar redan allan och alla som kände dig vet att du va en tok! Min älskade tok och knasboll...

Du kommer alltid leva med mig och Neo, i våra hjärtan! Önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan ett år och rädda dig från ditt och vårt öde...
Men som du vet går de inte! Jag är så ledsen Jocke att jag inte kan hjälpa dig att leva!

Det är en sorg att inte få se dig bygga ditt (vårt) drömmars hus, köpa en sprillans ny Audi, bli pappa igen...Du sa ju att vi nog skulle få en flicka nästa gång...:(

Jag kommer snart och besöker dig älskling...Jag vet inte varför jag inte gör de...För att det inte är där du är egentligen? Du är inte på någon förbannad kyrkogård utan i mitt hjärta och jag vill tro, i vårt hus...?

Ditt minne lever Joacim Erik Daniel Björk och kommer ALLTID göra! <3

/Din förevigt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar en kram för att du e stark och kämpar vidare...

2011-02-06 @ 13:58:38
URL: http://lindii.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Styrkekramar till dig finaste!

2011-02-06 @ 14:19:29
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Ida

Tack! <3

2011-02-06 @ 18:20:28
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Anonym

Vad jag beundrar dig Ida och vilka fina ord, blir alldeles tårögd. Jag tror att Jocke är så himla stolt över dig! Det värmer i mitt hjärta att läsa att du mår bättre :) Kram till dig!

2011-02-06 @ 18:25:02
URL: http://angeliiiq.blogg.se/
Postat av: Josie

Usch nu sitter jag bara och lipar! Finns inte mycket man kan skriva men en STOR kram till dig och lillen...amazing att du är så stark!



Kram

2011-02-07 @ 10:14:24
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Marlene

<3

2011-02-09 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0