Underbar känsla!


Jag har alltid en så underbar känsla i kroppen efter jag tränat men det har väl dom flesta? Känslan av att man har gett allt är verkligen forfilling!
Fick en kommentar av en medcyklist på spinningen idag. Han frågade om jag cyklat innan och jag svarade ju såklart "ja"...Jag tillägger sen att min pappa varit elitcyklist och att min bror tävlar i de nu. Då säger han "det syns". Åhh, jag blev så glad! Jag som trodde att min bror fått alla träningsgener och jag inga men tydligen inte! Moahahahaha!
Efter kommentaren tryckte jag på ännu mer, jag fick en energikick av att få en fin kommentar (jag tyckte den va jääätefin!) men sen kunde jag knappt stiga av cykeln utan stapplade av ;-)
Men så gött efteråt! Pepp till migsjälv och tack stranger för att du boostade mig!

Nu ska jag fixa till mig lite och sen köra till Linda...Stackaren har ont i magen (vad är det med alla dessa sjukdomar?!) så ingen bio ikväll men dock en myskväll med film och härligt snack :-) En kväll med Linda kan aldrig bli tråkig!


Trevlig lördakväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0