Toning!


God förmiddag!

Hoppas att allt är bra med mina fina läsare? Vi har haft en morgon på dagis, lika mysigt som alla andra dagarna! :)
I eftermiddag är det babysim för mini och efter de toning av hår för stor! Denna gången ska vi tona snäppet mörkare än förra gången eftersom toningen släpper ganska fort, mitt hår som annars suger upp all färg som en svamp.
Jag kommer nog tycka det är för mörkt och känna mig blekare än blekast men onödigt att tona i "rätt" färg nu för att om nån vecka få "fel" färg när det tvättats ur :)

Inatt har vi (eller kanske jag) inte fått mycket sömn. Jag la mig inte förrän kl tolv och somnade inte innan ett iaf. Neo ville såklart komma och sova i min säng...Nu börjar de bli så som jag inte vill ha de, att han ska sova i min säng hela tiden! Men han kan inte somna om i sin egen igen...Jag funderar på om det är för att det är just en spjälsäng och att han känner sig instängd...? Jag ska nog faktiskt byta ut den mot hans juniorsäng inom en snar framtid :)

Någon som kan ge tips? Som har varit med om samma?




På mitt köksbord ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vår Neo är likadan, han somnar endast i vår säng men sen går det bra att lyfta över honom till sin egen. Men han vaknat ett par gånger på natten och vid va fyra tiden brukar han vilja till vår säng igen. Tror det är en trygghet 'för dem, 'för när vi lägger Neo i vår säng somnar han om direkt :)

2011-02-17 @ 18:48:56
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: bella

Jag köpte en vanlig säng till Lava, alltså en "90" säng som jag lät stå på golvet. Så när hon ramlade ner så var det inte så långt ner och då slog hon sig inte. Det tog inte lång tid innan hon vande sig och nu sover hon hur bra som helst. Nackdelen är ju att dom kan rymma när dom vill hehe. Hörde av Fia att du inte kunde komma nu sist när vi skulle till busfabriken, men om du vill så kan du ju hänge med Fia hem till mig eller om vi träffas hos Fia nån dag...hade varit kul. Alltid kul att träffa nytt folk. Kram

2011-02-19 @ 18:43:35
URL: http://bellabuss.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hej!

Vi plockade bort ena sidan på spjälsängen och satte en liten bräda så att vår tjej inte skulle kunna ramla ur men inte heller känna sig instängd.

Lycka till.

2011-02-21 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0