Tokiga morgon!


Morning!

Huhhh, här hade vi morgon strax innan kl 7! Ida, GÅ INTE OCH LÄGG DIG HALV ETT! :P Ändå är jag hyffsat pigg efter frukost och en god kopp te, jag orkar med denna dagen precis lika bra som alla andra.
(Jag är stolt över den jag är)

Dagis väntar kl 11 och idag ska Neo få mat där för första gången :) Tänk, bara tre dagar till innan han börjar på riktigt på måndag! Skumt...men känns BRA!
Längtar tillbaka till jobb faktiskt, till mina UNDERBARA kollegor! Och det är massa nytt spännande pågång på jobb också, utbildningar mm :)



Livet är för kort för att inte ha KUL



24 år sedan jag va såhär vig :)



"Tror mamma att jag är en flicka?! Wtf?!"

"Mamma vet att du är en pojke men mamma vill ha lite roooligt, hihi!" :D


Neo ligger just nu o skriker i soffan för att han ligger ner men vill upp. Blir galen, han vet hur han ska sätta sig upp, han är bara såååå laaaaat! Haha! Han får skrika :P
(Såja, då va han uppe!)


KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Är de en veckas inskolning på de dagiset? Måste bara säga att du är en jätte stark o underbar människa som tar jätte bra han om din fina son!

2011-02-23 @ 09:29:40
Postat av: Ida svarar

Två veckor är inskolningen här, vet inte hur det är på andra orter, kan ju vara olika kanske :)

2011-02-23 @ 14:22:48
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0