Storm




God eftermiddag!

Såhär hittade jag min trädgårdstunna imorse när vi skulle iväg. Men att den blåst ut på uppfarten är en piss i Nilen om man jämför vad man ser när man kör längs vägarna...STORA träd som blåst omkull, studsmattor som blåst bort från ägaren...Det va ingen liten storm vi hade inatt inte! Jag va vaken inatt men inte pga stormen tro det eller ej utan av Neo. Han kan verkligen inte sova stackaren! MÅSTE vara tänder pågång...feber, är lös i magen och tuggar på allt, mest den hårda sidan på nappen. Idag har han sovit 45 minuter när han va hos farmor vilket är FÖR lite, han är en gnällis just nu. Sen vill han inte äta heller den rackaren! Det blev en sen middag idag efter bvc men han ville bara ha ett par skedar sen skrek han rakt ut, av trötthet trodde jag så vi gick o la oss och han somnade nästan, me bara nästan...:( Hur trött han än må vara så nä, icke kan han somna. Det är lite enerverande men vad ska man göra? Han får vara uppe tills han stupar...tyvärr...


Nu ska vi bara ha soffmys! Ville ta en prommis men för det första blåser de ju fortfarande storm och Neo är nog inte så sugen på vagnen just nu har jag en känsla av...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0