Still going strong!


God morgon!



Jag håller fast vid det nyttiga än! Det blev inget gottis igår, i'm proud! :-) Ovan är min nyttiga och väldigt goda frukost och jag känner att de 2 kilorna som är kvar ner till 58 kg är påväg att rasa av ;-) Happy happy!
På lördag är det träning igen, jag har helt enkelt inte haft tid denna veckan, det har varit nått inplanerat varenda dag men det är härligt det också! Jag har fått spendera mycket tid med min underbara son!


Idag står babysim och lite mathandlning på schemat. Jag skulle behöva köpa en frys men hinner vi det idag?!



När jag klädde på mig innan stod Neo i fönstret på toaletten och tittade ut på fåglarna, han bara äääälskar fåglar!
Jag sa åt honom att vända sig och pooosa för kameran och så gjorde han de?! Jag har aldrig varit mer stolt! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0