Städ, tvätt och ny frys...


God eftermiddag!

Jag har slått mig ner i soffan nu efter en förmiddag med en massa städ och tvätt. Jag ska fortsätta strax, Neo somnade nyss så jag ska greja med lite sånt som är lättast att göra när han inte är med, som att flytta möbler! Jag vill så gärna få ordning på ALLT NU så det är lika bra att sätta fart även om det kommer bli kaos innan det blir klart ;-) Jag hatar som sagt att leva i kaos, haha!


För ett tag sedan berättade jag att jag fick mammas o pappas gamla kyl nu när de renoverar köket så då åkte den andra som jag hade (kombinerad kyl/frys) ut i uterummet eftersom jag va tvungen att ha en frys :-) Enda sedan vi ställde den där ute har frysen fungerat sådär och vi har ingen aning om varför den är som den är. Ibland är grejerna frusna och ibland inte! Men nu verkar det som om den inte funkar alls och så kan vi inte ha de!
Så, jag ska snacka med mamma när hon kommer hem om vi kan åka o kolla på en liten frys för det blir himla dyrt att köpa allting färskt plus att man måste handla var eviga dag och det har jag varken tid eller lust med!

Så nu ska jag först se om jag kan hitta en bra på nätet innan möbleringen påbörjas! :-)


Hoppas alla har en fin tisdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0