Spotify me!


Jag sitter här ensam framför datorn och grejar lite och lyssnar på musik, organiserar mitt Spotify. Kan de vara den bästa "uppfinningen" sen hjulet?! Close, det är close...Känner mig aningen kär när jag får lyssna på BRA musik, love the feeling!

Imorron ska jag jobba igen så då blir det kasst med uppdatring och jag orkar tyvärr inte tidsinställa ikväll...:-(
Blir en snabb uppdatering imorronkväll när jag slått mig ner i soffan och pustat ut!
Imorron kommer finaste Anders&Carro på middag :-) Kan inte fatta hur längesen de va jag träffade dom nu?! Vi som bara bor 10 min ifrån varann, gångavstånd! Illa.
Men imorron blir det MEGA mys med bästisarna
Vi har MASSOR att snacka om även om vi hörs via telefonen varje dag :-)


"Shake that as bitch and let me se what ya got!!"



Trevlig kväll på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0