Solig och trött morgon


God morgon!

Är ni lika trötta som mig idag?! Inatt blev det för lite sömn (igen) trots att jag kom isäng strax efter 22. Neo har legat och hostat och sparkat på mig hela natten, han har sovit så dåligt han med :( Hans feber ville inte gå ner igår trots alvedon...Visst gick den ner men han hade feber hela dagen! Stackars min lille kille! Jag hade gärna tatt all sjukdom själv...

Nu verkar han piggare även om han också är sliten efter natten. När han somnar ska jag vila på soffan en stund. Innan dess ska dock tvätten vikas och alla flaskor diskas, det blev bara välling igår för mini. Jag ska se om han vill ha lite yoghurt strax så han får nått i magen...men först verkar det som om det behövs bytas en blöja!



Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0