Slitna


GOD KVÄLL!

Jag har haft en toppendag på jobbet då jag haft en massa energi till att jobba på som satan! :) Fattar inte hur jag kunde ha de, sov inte speciellt bra inatt. Neo ska ju sova bredvid mig den litte fisen och han drömmer nog att han är en ninja på natten för det är fasiken vad han far runt! Alltså kan inte hans mamma sova :) Men vad gör de? Jag kan sova i ett annat liv!



Vi klockan 6 imorse!


Neo sover sedan kl 18, han va tröööött idag efter att ha gått upp tidigt plus att han bara sovit en timme på hela dagen!? Han stupade som en fura efter vällingen min lille underbaring! Får se hur tidigt han vill gå upp imorron...:O

Jag har njutit (stavas de så?) en god fredagsmiddag, kycklingfilé i sås och ris, och det helt ensam eftersom lilleman ville sova. Så härligt de va att äta en lugn middag ensam, det händer ju väldigt sällan nuförtiden!





Ikväll blir det nog att jag kollar på Lets Dance även om jag inte tycker de e sådär superbra längre.


Hoppas ni får en fin och härlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0