Shoppingen


Hej hopp!

Idag blev de en lyckad shopping må jag säga! :)
Hittade allt och lite därtill, haha!



Från NewYorker, en häligt varm tjocktröja för både kalla vinterkvällar och att ha en kylig sommarkväll!
Jag har alldeles för lite BLÅTT i min garderob ;)



Tre par jeans, från vänster: NewYorker, Gina, Lindex.
Riktigt nöjd med alla tre, de är tre bra basjeans i garderoben! Alla satt dessutom som en smäck ;)



Köpte en jacka på rea inne på NewYorker. Den funkar nu när det är nått mellanläge mellan vinter och vår. Den är snygg men ingen wow, det finns liksom INGA wow-jackor ut i butikerna! Jättebesviken är jag...Hoppas att de kommer in lite snygga...? Hur som helst blir denna bra tills skinnjackan kan börja användas igen, längtar! :)


Neo sover nu och jag vet inte vad jag ska göra...har liksom inget att ta iut med...Kolla lite på tv såhär på eftermiddagen? Finns säkert nått sk*t att titta på!

(hittade inga träningsbyxor btw, det får bli en annan dag)





Kommentarer
Postat av: Anonym

den blåa tröjan ser sjukt mysig ut!

och jag ser ut att va sjukt snygg den med, kan du inte visa en bättre bild på den? typ hängandes eller på? :D

2011-02-15 @ 16:04:25
Postat av: Martin

Tyckte väll jag såg dig där :)

2011-02-15 @ 17:12:26
Postat av: Emma

hehe du behöver inte säga något alls.

tyckte bara fler kunde få inspiration från dig! :)

och det var riktigt härliga plagg du hittat! :D

kul att se lite färger o inte bara trista helsvarta männsker ibland (:

2011-02-15 @ 19:06:00
URL: http://www.bloggparken.se/starkko
Postat av: Ida

Kommer en bild till ;)

2011-02-16 @ 10:14:10
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0