New nails




Idag fick naglarna bli svarta med lite glitter, är nöjd as usual ;)




Nu innan läggdax sprang Neo runt med sin Ullaredsvagn och jag blev helt plötsligt sugen på att åka dit! Mest för att fynda vårkläder och kanske en jacka, hittar verkligen ingen fin jacka någonstans :(
Får se när vi kan komma iväg, snart börjar både jobb och dagis. När vi ska dit vill jag helst också ta en titt hos mormor o morfar som bor i Varberg så jag får prata med dom innan o boka in en dag. De har precis flyttat till ny lägehet mitt inne i stan (från hus på landet) och jag är så nyfiken på den! Den är helt nybyggd och ska vara jääättefin :) Kul att se hur dom har inrett också, mormor tyckte de va så kul nu när det flyttade så hon har typ slängt ALLT gammalt och köpt en massa nytt!
Älskar min mormor o morfar högt och har alltid älskat att vara med dom, de är liksom inga tråkiga gamlingar som bara vill sitta inne o dricka te, haha.


Lilleman somnade utan välling i magen, han ville verkligen inte ha...? Det är inget gott tecken :(
Va inne nu och gav nappen. Stackars liten, varför får du ingen ro...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0