Mysiga helg


God eftermiddag!

Sorry för lite sämre bloggning idag men jag glömde min sladd till datorn hos Maysan och Nonne så jag kunde inte koppla upp iphonen till datorn, alltså inget internet ;)

Helgen har varit den mysigaste på länge!
Igår va de ju som sagt grillning hos Nonne och Maysan och my gooood vilken god mat! Kamben, räkor, kycklingspett, potatisgratäng, broccolisallad och diverse såser, kan det bli bättre? Förstår inte de som bara grillar på sommaren när man kan göra det året runt! :)

"Vi" hade gäster också i form av Nonne och Maysans forna granne Åsa och hennes familj, pappa Per och Jamie 5 år.
Neo fick en sååå fin present av dom, en Buzzlightyear-gåbil! Det va kärlek vid första ögonkastet mellan Neo och bilen, som han lekte med den HELA kvällen! Han somnade inte förrän strax efter kl 21 men man får vara uppe sent om det är fest ;)


(här va det meningen att det skulle vara en bild på Neo och hans nya vän Buzz-bilen men det verkar inte gå att ladda upp bilder just nu...? Kommer senare)



I eftermiddag har vi har besök av Karro&Simon och jag bakade en väldigt god äpplepaj, allt slukades! Neo sov största delen av tiden så det blev en massa snack för oss "vuxna" om allt och inget. Kul att bara sitta ner och snacka om gamla minnen, så mycket man har varit med om tillsammans! Jag har känt Karro sedan vi va 12 och Simon sedan de blev tillsammanss för typ 6 år sedan...? Fina vänner är dom hur som helst!
Karro, har vi känt varann i 13 år?! Holy sh*t!


Ikväll blir det ravioli till middag, vad ska ni äta?
:)






Kommentarer
Postat av: Karolin

Hahaha, jag vet! Fy fan vad tiden går....!! :)

Tack för en fantastiskt god äppelkaka/paj, det var vårt margarin som gjorde det! ;)

2011-02-13 @ 19:09:33
URL: http://karoflin.blogspot.com
Postat av: Mia

2011-02-14 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0