Kom igen nu, du klarar de!!


Själv pepp, själv pepp!!

Efter att ha levt i mysbrallor och avsaknad av smink i typ 100 år (!!) så tog jag mig i kragen och fixade till mig lite, man mår alltid mycket bättre av att se bra ut! Kom igen nu, du orkar med detta också!!



Tröja, Gina
Linne, H&M
Jeans, NewYorker
Armband, Humanity
Ring, Gina




Jag är förresten kär i mitt i.d smink! Jag gillar inte att sminka mig så att jag ser sminkad ut och då är i.d perfekt!

Ikväll ska vi förresten till bästa bror och hans sambo Isabelle och äta och ha mys! Välbehövligt säger jag, jag blir TOKIG av att bara gå hemma och drälla!




Finaste bror!



Kommentarer
Postat av: johanna

Du har helt rätt! Lite smink eller bara en snygg outfit kan göra såå mycket!

Om du gillar Id sminket så borde du testa smashbox. Det är min absoluta favorit :) Hoppas ni får en bra dag!

2011-02-28 @ 14:53:13
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ida, Du klarar allt du vill klara! :) Så otoligt stark! Kram!

2011-02-28 @ 15:27:54
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad fin du var på bilderna! Jag har också tänkt köpa Id smink men har inte bestämt mig... är ju såååå dyrt. Jag har blandhy med en del små ärr, täcker Id detta på ett bra sätt? Vissa foundations blir ju bara som en smet på ansiktet. Ha en bra dag!!

2011-03-01 @ 12:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0