Kärlek




Min underbara syster har gjort sina första tatueringar! Ser ni vad det står? "Storasyster" och "Storebror"!
Jag kunde inte varit mer stolt! I  L O V E  Y O U  S I S!




Jag har denna taturingen på benet som visar hur mycket mina syskor betyder för mig! "R" som i Robin och "M" som i Malin.

Jag har en idé om en 5:e tatto som jag funderar på att placera i nacken...:)



Neo ville gå och lägga sig för en liten stund sen, det verkar som om han inte heller är riktigt kry stackaren! Jag hör hur han hostar inne i sovrummet :( Stackars min pojke! Kunde han inte blivit skonad...?


Kommentarer
Postat av: Lindagtatuering.tatuering, dett ttfvecktecken deller jjikilliknaliknande ömen ihar ihöginget ihghittarhittathittat. DEhFiDin är en av dom finaste jag vet, den på benet. Nä ny tatuering snart känner jag! Kram på er <3

Men vilka fina! Så så fina! Jag har länge sökt efter en syskontatuerin

2011-02-20 @ 09:52:55
Postat av: Towe

Hej!

Din systers tatueringar var verkligen jätte snygga! Jag har tänkt länge på att tatuera storebror på min handled men har inte bestämt vilken typ snitt jag vill ha. Så tänkte fråga vad din syster hade för text snitt? ;)

2012-08-07 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0