Just keep swimming


Go midda på er!

Idag som varje torsdag står babysim på schemat. Det dumma med simmet är att vi badar vid halv två och då brukar ju Neo sova så varje torsdag måste jag försöka får honom att somna tidigare så han ska vara pigg till simmet. Idag ville han dock bara sova en halvtimme...Han kommer defintitivt slocka senare i eftermiddag.

Ikväll hoppar jag att Neo vill sammarbeta vid läggdax för idag är första gången Neo ska sova hemma när jag ska upp och jobba. Jag ska lämna honom tidigt imorron hos farmor :) Det är ju så det kommer vara snart, när Neo ska på dagis så det är lika bra att "träna" på de nu.
Jag hoppas att Neo börjar sova bättre framöver för jag måste verkligen få sova som jag ska om jag ska orka med att jobba samt sköta hemmet...


Se ya later!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag måste bara säga att jag är så himla imponerad av dig. Du måste ju vara den starkaste människan på jorden. Tur att Neo har dig!

2011-02-10 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0