Inför vår/sommar




Kortnie från Top Model (säsong vette fasiken)


Jag sitter och spånar på att jag vill ha en annan hårfärg inför våren och sommaren, jag vet, jag har nyss tonat!, men jag är så sugen på en liten röd ton i håret och de hade kanske varit aktuellt om typ 2-3 månader...? :)

Bilden ovan på Kortnie från Top Model visar exakt den färg jag tänkt mig. Det va hennes makeover som gjorde att jag ville ha lite rödare ton :) Det är liksom diskret men ändå rött, skitsnyggt! Läckert om man är lite solbrun också!

Detta ska diskuteras med frisörCarro vid senare tillfälle, just nu är nästa steg rakpermanent inför en myclet roooolig sak ;) Vad får ni veta vid senare tillfälle.





Vi fick förresten ner Neos feber med Ipren! Jippie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror den färgen kan va skitsnygg på dig!

2011-02-26 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0