Idolfest?


Go' förmidda!

Hoppas att allt är bra med mina läsare?
Morgonen har bestått av dagis och det går super, Neo bryr sig inte att jag lämnar honom! Känns bra! Å andra sidan kan det ju vända väldigt fort det där...

Jag funderar på om vi är tillräckligt friska för att ta oss upp på Familia senare i eftermiddag där Minnah och Jay från Idol ska uppträda. Jag hade ändå behövt byta ett par jeans på Gina...:) Vi får se vad vi orkar med.
Neo hade nämligen liite feber igårkväll så får se om den kommer tillbaka. Hoppas inte! (såklart)


Vad gör ni denna soliga dag?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har tillägnat ett inlägg till alla bloggar jag följer. Och din blogg är en av dom ! <3

2011-02-22 @ 11:23:50
URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0