Idag + shopping




Tröja, H&M
Jeans, Gina

Byxorna jag har på mig har länge suttit HÅRT i midjan men jag har använt dom ändå, även om det kändes obekvämt att sitta ner ;)
NU så sitter de lagom! Perfekt, som en smäck!
Jag tror det har mycket att göra med att jag tränar hårt och har plockat bort brödet som jag lyckats minska midjemåttet. Annars äter jag som vanligt och bara gottis på helgen :)





Dagens shopping från Glitter, ett par örhängen (i loooove them, so me), en ring och en skarf! Skarfen var gratis om man handlade för 300:- vilket vi gjorde, jag och Carro tog ju givetvis allt vi köpte på samma kvitto ;)
Köpte även två hårsnoddar...






Shopping från Kicks, i.d startkitt! Jag har haft i.d smink innan men då köpte jag bara en burk (tror jag, de va sååå längesen) men nu tyckte jag att de va lika bra att köpa hela boxen så att jag har alla borstarna. Det sved lite i plånboken MEN det räcker länge och lets face it, inget smink ger en sån lyster och känsla av att man är osminkad trots att man är det :)


Prinsen sover just nu...Han har fortfarande feber. Tempen gick inte ner vidare mycket innan trots alvedon :( Så, jag hinner inte in och träna med Linda utan från nog köra in själv senare, får se hur Neo mår! Men jag VILL träna! Annars får jag ju helt enkelt ta de imorron :)


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Hur mycket fick du betala för id sminket?



Tråkigt när barnen mår dåligt men det är så mysigt att mysa med dom då.

2011-02-07 @ 13:39:45
Postat av: Ida svarar

998:- Autch!

2011-02-07 @ 14:03:48
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0