Grillat


God morgon!

Alla sovit gott? Sovit gott vet jag inte om jag har gjort men jag har sovit iaf och de e ju alltid något ;)
Neo har varit orolig inatt som alla andra nätter och det börjar bli lite tröttsamt...Alltid är det något som stör hans sömn, antingen hosta, feber, mardrömmar eller annat. Hoppas att det vänder SNART, ska jag jobba går detta INTE.

Vi sov iaf till strax innan halv åtta idag och det är ju BRA med tanke på att han somnade redan kl 18 igår!


Idag står träning på schemat och ikväll ska de grillas hos Nonne och Maysan, mums! Längtar redan! Vädret kunde inte varit bättre idag heller, strålande sol och HELT vindstilla, man tackar! :) Det blir definitivt en prommis i eftermiddag om detta håller i sig! Först träning halv ett med Linda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0