From top to toe






Tunika, Only
Jeans, Gina
Ring och armband, Glitter
Halsband, MissDee


Jeansen som jag har på mig börjar bli aningen stora nu. Jag har haft dom i säkert 4 år snart men de är sköna men blir de för stora får de ju hivas ut och lämnas till bättre behövande! Snart är det dax för vårrensning i garderoben, hihi! Ut med allt tråkigt och in med en massa nya fräscha vårplagg! Och ut med de som inte passar längre. Jag är inte den som sitter och syr i mina kläder även om jag önskade att jag hade de intresset :)

Neo somnade nyss och det är bra! Då hinner han sova en bra stund innan dagis. Han är bra på det viset, han löser alltid dethär med sova så himla bra och han vet ju inte att han ska till dagis kl 13 och han måste sova nu innan, mammas duktiga underbara kille! Att bli och vara mamma är verkligen det bästa som finns även om vi kunde haft lite bättre förhållande att göra de under :( Nästa gång hoppas jag att jag har en man vid min sida, jag vill inte gå igenom att vara ensamstående med ett litet spädbarn en gång till...
Får se vad framtiden har att erbjuda. Jag skulle vilja beställa lite lycka tack, om det går för sig...?


Nu är det dax att ta den dagliga kollen på de bloggar jag läser :)





Kommentarer
Postat av: johanna

Fin du var idag :) snygg i håret ! Ha en trevlig <3 dag! och lycka till på dagis :)

2011-02-14 @ 14:29:39
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så otroligt stark som klarat det!

Skrev några rader om dig på min blogg med en länk hit, för jag tycker att många ska se vilken otrolig människa du verkar vara!

kämpa på, snart kommer nästa drömprins som inte ersätter jocke men som kan fylla upp tomrummet han lämnat.. :)

kram!

2011-02-15 @ 14:03:37
URL: http://www.bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0