Första stegen!!


Neo tog idag sina första steg utan att hålla i sig!! Han har väl gått 5-10 steg sammanhängande!!
Hjärtat spricker av stolthet!! :)

Jag har det såklart på film så jag ska ladda upp den och visa er en dag. Nu ska jag bara mysa mig ner i soffan (tror jag gör te först) och vänta på Solsidan. Efter Solsidan blir det film för jag lyckades hitta alla mina dvd på vinden innan idag. Blev sugen på att se allihop, får se vilken som fångar mitt intresse mest ;)


Jag mår aningen bättre, skönt!!



Jag ska börja använda mina glasögon vid datorn, har vatt dååålig på de. Dock måste de av igen om jag ska titta på tv, då ser jag nämligen jättedåligt med brillorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0