En påse nötter


Go förmiddag!

Vi har redan avverkat dagis som gick lika bra idag! Neo blev hungrig av att vara där för han åt nyss TRE leverpastejmackor! :) Idag blir det nog en senare lunch skulle jag misstänka.

Vi ska idag ner till Center Syd i Löddeköping med Linda och shoppa lite. På listan står träningsbyxor, träningsskor (?), ev en jacka och jeans.



Idag har jag jeans från NewYorker, linne från H&M, tröja från Gina, örhänge från Glitter och armband från Kappahl.

Mina jeans sitter numera som en påse nötter! Det är inte bara bra att gå ner i vikt, nästan inga av mina jeans sitter snyggt längre :( Därav att jag ska spana efter ett par nya idag, NewYorker brukar ha snygga och bekväma jeans!




Ikväll kommer min fina bror och hans sambo Isabelle på middag, de va läääängesen vi träffades nu och de har nyss kommit hem från en vecka i Dubai så vi har massor att snacka om!


Strax dags att köra, vi ska hämta upp Linda halv tolv :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0